Inapoi

NTV.IS.11 - Negociere si tehnici de vanzare. Protectia mediului (Piatra Neamt)

2013 18 mar

Categorii: Cursuri pentru Angajati, persoane fizice, Manageri
Regiune: Nord-Est

18 martie 2013 - 22 martie 2013

Prezentare curs

Documente utile:

  • Adeverinta tip 1Va rugam nu modificati formatul standard al adeverintei. Completati, respectiv bifati doar campurile aplicabile sitautiei dvs. Adeverintele din care au fost eliminate campuri vor fi returnate spre a fi refacute.
  • Declaratie cont IBANVa rugam sa completati la calculator.

Pentru detalii suplimentare, pe care nu le regasiti mai jos, va rugam sa contactati coordonatorul filialei Iasi, Dl. MAFTEI Viorel la TEL: +40 (758) 491 995 sau E-mail: vmaftei@ima-imi.ro

 

Atentie!!! In cadrul proiectului "Program national de formare profesionala a specialistilor si intermediarilor din asigurari" o persoana poate participa la un singur curs. Din acest motiv, daca ati mai participat anterior la vreun curs, va rugam sa nu incercati realizarea inscrierii si la prezentul curs deoarece dosarul dvs. de inscriere va fi invalidat de responsabilul de program. Va multumim pentru intelegere.


Denumirea cursului: Negociere si tehnici de vanzare. Protectia mediului.

Categoria cursului: perfectionare

Locatie de desfasurare:Piatra Neamt


Cine poate participa la curs:

  • angajati din societati de asigurare
  • angajati din societati de intermediere in asigurari
  • manageri din societati de asigurare
  • manageri din societati de intermediere in asigurari
  • persoane fizice autorizate (in conformitate cu prevederile OUG nr. 44/2008)


Atentie!!!  La acest curs pot participa numai categoriile de persoane mentionate mai sus. Nu se accepta persoane care desfasoara activitati in domeniul asigurarilor pe baza de contract de mandat!

Atentie!!! Pot participa la acest curs persoane cu domiciliul in regiunea Nord-Est, judetele: Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava sau Vaslui. In mod exceptional, se pot inscrie persoane care au domiciliul in alt judet din tara, in situatia in care au locul de munca intr-unul dintre judetele din regiunea Nord-Est. Aceasta se va dovedi cu adeverinta de la locul de muncă precum si cu copie a BI/CI, aflat(a) in termen de valabilitate. Nu se accepta dosare de inscriere de la persoane care au BI/CI cu termen de valabilitate expirat.

 

Obiectivele cursului:

  • dezvoltarea cunostintelor, aptitudinilor si atitudinilor participantilor in domeniul negocierii si vanzarii produselor specifice domeniului asigurarilor
  • dezvoltarea capacitatii participantilor de a utiliza diversele tehnici si strategii de vanzare si negociere

 

Tematica de curs:

  • Sisteme si metode de vanzare practicate in domeniul asigurarilor
  • Tehnici de vanzare a asigurarilor
  • Tehnici de negociere in asigurari
  • Elemente ale negocierii: puterea, timpul si informatia
  • Concepte-cheie ale negocierii
  • Strategia de negociere
  • Protectia mediului
  • Studii de caz

 

Formator:

  • dl. Florin BUTERCHI, lector autorizat CSA 

 

Organizare si durata:

Cursul se va desfasura cu 28 persoane. La inscrierea online se vor accepta 10 persoane in plus, care vor avea statut de rezerva si care vor putea participa la curs daca unul dintre primii 28 inscrisi se retrage inainte de organizarea si derularea cursului.

Cursul se va desfasura in perioada 18 martie - 22 martie 2013, cu o durata efectiva zilnica de 4 ore. Fiecare zi de curs este impartita in sesiuni de 1h20', intre care se organizeaza pauze de 15 minute.

Cursul se va desfasura in urmatorul interval orar:

  • luni, 18.03.2013: orele 12:00 – 19:00 (include o durata de 2 ore destinata aspectelor organizatorice: inscriere, instructaj protecția muncii, alte aspecte organizatorice)
  • marti, 19.03.2013: orele 14:00 – 19:00
  • miercuri, 20.03.2013: orele 14:00 – 19:00
  • joi, 21.03.2013: orele 14:00 – 19:00
  • vineri, 22.03.2013: orele 12:00 – 19:00 (include o durata de 2 ore destinata organizarii si sustinerii examenului de absolvire a cursului)

Cursul se va desfasura la “Sala Atrium”, Hotel Central Plaza din Str. Petrodava nr. 1-3, Piatra Neamt.

O harta a locatiei puteti accesa aici.

 

Prezenta la curs:

  • prezenta la curs este obligatorie
  • pentru sustinerea examenului de absolvire a cursului este necesara o prezenta minima de 80% (prezenta la 12 sesiuni din cele 15 prevazute in cadrul cursului)
  • prezenta la curs se dovedeste prin semnarea prezentei (3 sesiuni de zi) si din fotografiile pe care responsabilul de filiala le va face la fiecare sesiune de curs

 

Examinare:

Atentie!!! Pot participa la examentul de absolvire a cursului doar participantii care au prezenta de minim 80% (prezenta la 12 sesiuni din cele 15 prevazute in cadrul cursului).

Examenul de absolvire consta in 25 de intrebari tip grila, care totalizeaza 25 puncte. Obtinerea certificatului de participare este posibila numai daca participantul obtine minim 19 puncte din cele maxim 25 posibile.

Certificatul de participare se elibereaza in termen de 30 zile de la data finalizarii cursului si poate fi ridicat de la sediul din Iasi al Fundatiei Institutul de Management in Asigurari sau transmis prin posta cu plata ramburs (la cerere - se transmite prin email la coordonatorul de curs).

 

Taxa de participare:

Cursurile organizate in cadrul proiectului “Program national de formare profesionala a specialistilor si intermediarilor din asigurari”, ID 49461, sunt gratuite.
 Participantii nu platesc taxa de participare si nici contravaloarea suportului de curs.

Atentie!!! Participantii la curs vor primi subventie de 50 de lei pe zi, dar numai daca vor sustine examenul de absolvire a cursului!

 

Termen limita de inscriere:

Termenul limita de inscriere la curs: 08 martie 2013, orele 23:59.

Atentie!!! Serverul care sustine www.imasig.ro va opri automat inscrierea la curs in data de 08 martie 2013, orele 23:59.

Modalitate de inscriere:

Persoanele care doresc inscrierea la curs trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

1. completarea formularului online de inscriere, accesand butonul de mai jos, pana cel tarziu la data de 08 martie 2013, orele 23:59

2. completarea unui dosar cu documente de inscriere si aducerea/trimiterea acestuia la sediul filialei Iasi a Fundatiei Institutul de Management in Asigurari (Iasi, B-dul Carol nr. 4, etaj 3, cam. 307 - cladirea Habitat Proiectpana la data de 11 martie 2013. Urmatoarele documente se introduc, in ordinea mentionata mai jos, intr-un dosar de plastic de incopciat:

pentru angajati si manageri din societatile de asigurare si societatile de intermediere in asigurari:

1) adeverinta tip 1 (a se vedea modelul atasat) din care sa reiasa calitatea de angajat/manager - in original; se editeaza numai la calculator (nu se accepta scris de mana).

Pentru persoanele care activeaza pe pozitii de conducere si au contract de management este necesara si prezentarea unei copii a contractului de management.

2) copie dupa diploma de studii (ultima diploma obtinuta) – certificata pentru conformitate cu originalul de catre titular

3) copie dupa certificatul de nastere / casatorie etc. (in caz de schimbare a numelui trecut in diploma de studii) – certificata pentru conformitate cu originalul de catre titular

4) copie a buletinului de identitate / cartii de identitate – certificata pentru conformitate cu originalul de catre titular

5) declaratie cont IBAN - in original; se editeaza numai la calculator (nu se accepta scris de mana)

De asemenea, o fotografie tip 3/4 in format digital (maxim 800x600 pixeli) trebuie trimisa prin email la adresa vmaftei@ima-imi.ro pana la data de 11 martie 2013

pentru persoane fizice autorizate:

1) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa calitatea de persoana fizica autorizata care desfasoara activitati in domeniul asigurarilor (in original)

2) extras din Registrul intermediarilor (www.csa-isc.ro), certificat pentru conformitate cu originalul de catre titular

3) copie dupa diploma de studii (ultima diploma obtinuta) – certificata pentru conformitate cu originalul de catre titular

4) copie dupa certificatul de nastere / casatorie etc. (in caz de schimbare a numelui trecut in diploma de studii) – certificata pentru conformitate cu originalul de catre titular

5) copie a buletinului de identitate / cartii de identitate – certificata pentru conformitate cu originalul de catre titular

6) declaratie cont IBAN - in original; se editeaza numai la calculator (nu se accepta scris de mana)

De asemenea, o fotografie tip 3/4 in format digital (maxim 800x600 pixeli) trebuie trimisa prin email la adresa vmaftei@ima-imi.ro pana la data de 11 martie 2013.

3. completarea in prima zi de curs a formularului de inscriere (format hartie) si a contractului de formare, puse la dispozitie de Fundatia Institutul de Management in Asigurari

Atentie!!! In vederea atingerii indicatorilor privind egalitatea de sanse ai proiectului cu finantare POS DRU, minim 50% din locurile disponibile la acest curs vor putea fi ocupate de persoane de sex feminin. In acest sens, serverul va permite inscrierea la curs a maxim 14 persoane de sex masculin.

 

Informatii suplimentare:

Atentie!!! Prezentul curs este unul de perfectionare, de crestere a aptitudinilor si atitudinilor profesionale ale persoanelor care lucreaza in societatile de asigurare si intermediere in asigurari (brokeri), respectiv ale persoanelor fizice autorizate care lucreaza in domeniul asigurarilor.


Stiri & Evenimente

Comunicat de presa finalizare proiect Publicat pe 5 decembrie 2013

Fundatia Institutul de Management in Asigurari are placerea sa anunte finalizarea proiectului...

Peste 8.000 de participanti la cursurile de formare din domeniul asigurarilor finantate de Uniunea Europeana Publicat pe 6 noiembrie 2013

Fundatia Institutul de Management in Asigurari (IMA), in parteneriat cu Universitatea...
Vezi toate stirile

Abonare newsletter

Abonati-va la newsletter pentru a primi automat si in timp real informatii legate de informatiile aparute pe site (lansarea cursurilor, evenimente etc.)

Ma abonez